Dialogmøde - om arbejdsforholdene i restaurationsbranchen

Præsenteres af Freja Netværket

Vi vil gerne invitere til en dialog og en samtale om hvordan kan vi skabe bedre arbejdsforhold og mere ligestilling i restaurationsbranchen?  

Lige nu er emnet igen til debat i både branchen og medierne – og det skal bruges som mulighed for at finde hinanden som kollegaer i den danske restaurationsbranche, og sammen finde veje at gå. 

Vores dialogmøde er tiltænkt alle, der vil være med til at gøre en forskel. Vi har ikke hverken paneldebatter eller oplæg. Vi synes, det vigtigste er, at vi får snakket sammen. Vi tror på den enkelte kan gøre en forskel – men også på at vi vil være stærkere sammen.  Er nysgerrige over hvem, der har brug for support. Håber på gode ideer til initativer.

Deltagelse er gratis – fortæl os at du kommer ved at trykke på 'køb billet' til højre - husk først at vælge antal billetter.

Vi starter med et møde på ca 2 timer – og serverer herefter lidt mad og drikke, hvor dialogen kan fortsætte. 

Mødet foregår både på dansk og på engelsk

 

Spred gerne invitationen til dem, du kender, der kan og vil bidrage. 

 

Det foregår på Hotel- og Restaurantskolen, Spisehuset - Kjeldsgårdsvej 1, 2500 Valby, mandag den 21. februar fra 17-20

 

Kærlig hilsen 

På vegne af Freja Netværket 

Stine Lolk, Trine Hahnemann, Kamilla Seidler



Adresse: Hotel- og Restaurantskolen, Spisehuset Kjeldsgårdsvej 1, 2500 Valby

Der er ingen billetter til salg i øjeblikket til denne event.